Nikmati kesegarkan badan dengan produk mandian Aqura

Borang Tempahan

Sekiranya anda membuat pembayaran bukan dari bank yang tersenarai di bawah melalui perbankan internet, pastikan bayaran asas belian ditambah dengan bayaran caj perkhidmatan 'interbank' sebanyak RM1 atau RM2 bergantung kepada bank yang anda gunakan.

Nama Penuh (Penerima) :




No. Tel. Bimbit :




Email :




Alamat Penuh (Untuk penghantaran) :




Jumlah Belian (bar) :




Jenis Pembayaran :




Pilihan Bank (Selain daripada penggunaan Perbankan Internet) :

Maybank

Ambank

RHB Bank

CIMB Bank

Bank Islam



Jumlah Bayaran (RM) :




Tarikh Transaksi :




Masa Transaksi :




'Copy Paste' maklumat transaksi pembayaran (Sekiranya menggunakan Perbankan Internet)






1. Pastikan anda sms kepada kami sekali lagi setelah anda menghantar borang ini untuk pengesahan.

Taip AQURA Hantar ke 0122470022
2. Proses pengeposan akan dimulakan setelah anda menghantar borang tempahan ini.
3. 'Tracking number' penghantaran pos akan diemelkan/sms kepada anda setelah penghantaran dibuat untuk anda membuat semakan.
Terima kasih.












This contact form was created by Freedback.

Testimoni


Saya seorang ibu yang baru mula bekerja selepas habis pantang. Pengalaman menjadi ibu buat kali pertama ini sungguh menguji saya apabila saya terpaksa berjaga malam menjaga bayi kecil. Justeru, saya selalu berasa mengantuk apabila di pejabat. Setelah menggunakan sabun mandi aqura, badan saya menjadi segar dan saya boleh memberi tumpuan terhadap kerja di pejabat.

-Nadia, 27 tahun, Kuala Lumpur


Saya akan berkahwin tidak lama lagi. Masalah saya ialah bau badan yang terlalu busuk, walau berada di kawasan ber'air-corn' pun, badan masih berbau. Sebelum ini, pelbagai usaha yang saya lakukan untuk mengelak saya terpaksa memakai deadorant setiap 2 jam, tapi tidak berrhasil. Penemua dengan sabun Aqura memang sungguh menakjubkan. Dengan hanya sekali mandian, badan saya sudah tidak berbau sepanjang hari. Terima kasih aqura kerana telah memberi sinar baru dalam hidup saya.

- Maya, 24, Shah Alam


Anak saya menderita penyakit ekzema sejak setahun yang lalu, kini usianya 2 tahun. Dia selalu berasa gatal-gatal dan menggaru sehingga berdarah. Saya mencuba sabun mandian aqura kepadanya sejak 4 hari lalu.Alhamdulillah ekzemanya berkurangan. Semoga dia cepat sembuh. Terima kasih Aqura.

-Dira, 30, Puchong